Varför ska våren tveka?

Förra veckan hittade jag en ny vårjacka(i min storlek) i vårt magiska soprum. Den vart helt jäkla idealisk att cykla i. Eller att ha på sig och se söt ut i bara.

Fast imorse drog en snöstorm över Stockholm. Då passade den inte fullt lika bra.
För övrigt har jag kommit fram till att jag INTE tänker sätta ihop en uppföljare till "Fullkomligt Normal" till Stockholms Internationella Seriefestival. Jag har ett hundratal nya sidor som material, men jag kommer inte palla med hela proceduren att välja ut, fråga folk om lov, sätta ihop, fixa med de nya porträtten, fixa med tryckeri etc. i tid. Så den får vänta. Jag tror att titeln blir typ "Kan man ha det såhär bra?! - nu med extra mycket kärleksångest!" Kanske. Haha. Men som sagt. Inte till årets Seriefestival. Där blir det bara Fullkomligt Normal, Anima #7, och Snö, vitt som papper.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar