Stockholms Internationella Seriefestival

Som rubriken påskiner har Small Press Expo bytt namn. Datumen är bestämda och [de har en egen hemsida]. Jag kommer stå vid babian.se-bordet. Helt klart. Och sen så...

Efter en del velande och tvekande har jag tillslut beslutat att skaffa ett bord på årets seriefestival. Ett bord för bara mina serier. Det blir första gången jag inte delar bord med någon på flera år. Detta medför givetvis problem. Dels då jag har ett annat bord att stå vid, men också då... har ni sett mig på SPX? Jag är liksom

Dvs, jag är inte att lita på vad det gäller att sitta vid ett bord. Jag kan ta nån timmes pass, men i övrigt är jag på tok för sprallig och spattig de dagarna. För att överleva detta måste jag alltså göra en såndär grej coola Lisa Medin gjorde förr i tiden. Ja...

Alla är ritade som silhuetter om de skulle balla ur. Och om de skulle tacka nej. Jag har fler i åtanke än de jag ritat. Men om du är en av de som känner igen sin silhuett med ett frågetecken, ja då kan du vänta dig ett mail de närmaste dagarna. Om du är silhuettad men utan frågetecken, så är du en av de som redan tackat ja.

Vi får se hur det går! * SPÄNNANDE *

Nu drar jag på en roadtrip. Om jag räknat rätt är det väl två veckor nu som jag har tid att träffa vänner. Sen kommer arbetet inför detta uppsluka mig totalt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar