Status och planering

På torsdag åker jag över till mina föräldrar för lite julfirande innan jag och Linus tar ett snortidigt tåg till Göteborg för att fira julafton med hans familj. Man åker bara rysligt tidiga tåg om de är billiga, och i det här fallet var första klass billigt och vi får frukost så det lär nog bli helt ok.

I alla fall, jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha att fixa blogginlägg och så innan årets slut. Dvs kanske hinner jag inte skriva något personligt år. Men jag HAR skrivit ett om mitt tecknarår 2016 - det är satt på automatisk uppdatering den 26:e, när folk smälter julmat och funderar över sina egna år.

Ah, och så vill jag passa på att tipsa om min vän och kollega Jenny Bergrunds julkalender "ÄKTA JUL" då hon går igenom och illustrerar bakgrunder till olika julsaker. Riktigt rolig!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar