Butik och nytt zin!

Ok, ok, stora nyheter! Jag har länge tänkt att jag borde ha ett sätt att sälja mina trycksaker direkt förutom på seriefestivalen. Därav har jag nu öppnat EN ONLINEBUTIK

Såhär mysigt - fast online!

Men vad är det för speciellt med onlinebutiken kontra mässor? Jo serru, inför den här premiären har jag sett till så att den har något alldeles eget och unikt, jag har släppt ett nytt zin - i pdf-format!

I somras tog jag och min partner ett nattåg norrut för att försöka bestiga Sveriges högsta berg och vandra i fjällen. Jag förde seriedagbok genom hela resan och här är resultatet – HELT I FÄRG. Förutom seriedagboken innehåller PDF:en även en serie om bra förberedelser innan en vandring och en serie om vad för mat vi åt.

Zinet kostar 38 kr och levereras i form av en länk till ens angivna mail efter betalning. Det här är första gången* jag testar en sån här försäljning, så jag hoppas att ni vill prova och att ni har tålamod med mig :3

*= fast ja, jag har gjort en testgenomgång såklart!



Något annat speciellt förutom det? Jo! Jag har tänkt uppdatera min arbetsplats med ett höjbart skrivbord, i och med det vill jag göra mig av med ett gäng kartonger som doldes under mitt förra skrivbord. Detta innebär - LAGERRENSNING! Jag vill helt enkelt bli av med ett gäng gamla trycksaker och därav rear jag ut dem online fram till sista november. Det innebär dels förmånliga priser, och om man handlar för över 200 kronor bjuder jag på frakten!

Serierna jag vill bli av med är:
The Prince and The Bear - en engelsk version av Björnen & Prinsen tryckt i större format
Kekbur - prisbelönt gammal pärla med dagboksserier från maj-oktober 2011
Snö, vitt som papper - min gamla julkalender om serietecknare i Stockholm
Samt två gamla vikzin - FanzinZinet och AngstZinet.

Jag har satt ihop sju paket med dem som man kan köpa om man vill spara lite fraktkostnad. De finns uppe till och med sista november. Sen makulerar jag överskottet, jag behöver utrymme.

-"OKEJ OKEJ VAR ÄR BUTIKEN?"
Ja! Såhär!

Gå in på min hemsida och klicka på "BUTIK", högst upp till höger. Sen är det bara att välja och vraka. Ni kan betala med banköverföring, kort (välj PayPal, ni behöver inte ha PayPal!) och Swish! Varför inte gå dit redan nu och kanske ha lite nya serier hemma nästa vecka? :) Vad var min adress? Ja:

www.stefgaines.se



-"Åååh men Stef jag har ju redan alla dina grejer, finns det något annat sätt jag kan stötta denna fantastiska butik?"
Ja! Det finns faktiskt två saker du jättegärna får göra för mig som inte kräver din plånbok!

1. Gör reklam för min butik i sociala media! Tipsa kompisar och fiender!

2. Nejmen se där, på varje produkt finns möjligheten att lämna en recension!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar