Ah, justja, jag kommer på bokmässan!!

Om ni är inne på mässan och vill se mig på scen finns jag på Seriescenen tre gånger!
Detta tiderna:

TORSDAG

11.00 - 11.45 MangapatriarkatetPlats på scen för Sveriges mest ambitiösa podcast om serier i allmänhet och den svenska seriescenen i synnerhet! Sedan 2013 har Lisa Medin och Stef Gaines syfte varit en öppen dialog i seriebranschen. Kom och ta del i den! Gäster: Johan Wanloo, Malin Biller och Svenska Tecknare.
Arr: Seriefrämjandet

13.00 - 13.45 Den svenska seriefanzinkulturenSerieskaparduon Rob & Bob bjuder in till ett panelsamtal om den svenska seriefanzinkulturen. Dessutom presenteras Seriefrämjandets nya fanzinportal på nätet – Seriefanzin.se. Gäster: Anna Åhlén, Johannes Torstensson, Steve Nyberg, Christoffer Frostgård och Stef Gaines.
Arr: Seriefrämjandet

FREDAG

11.00-11.20 ”Mitt ex som gjorde slut är sur på min flickvän”Tomas Antila, Sveriges främsta alternativmangatecknare, i samtal om sin bok. Tomas serier rör sig i gränslandet mellan realism och fiktion och är såväl drömska som obehagliga. Moderator: Stef Gaines.
Arr: Seriefrämjandet

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar