Gängjargong utan alkohol

(Snubben imitten ser kanske lite mobbad ut här, men han var likadan tillbaka.)
Utspelade sig på Stockholms Internationella Seriefestival. Jag mötte det här gänget(+ min gamla vän Daniel Olsén) i dörren till en releasefest när de var på väg in och jag på väg ut. Jag sa åt dem att strunta i festen och hänga med till en ateljé i Gamla Stan istället, vilket de gjorde?! Det tog ett tag innan de insåg att vi inte erbjöd någon alkohol. Men de var rätt roliga ändå, kanske blir en till skisserie.

Kommentarer

  1. Ah, så du fick inte höra Alexanders (Bockom) fantastiska one-hit-wonder-låt "Linus ser ut som en gris"? Den har hur många verser som helst, av vilka alla går ut på att Linus på ett eller annat sätt är en gris. XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. AhaHahahAHahhahah!!
      Nej, den sjöng han inte på när jag var med i alla fall. :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar