Fuck it!

Jag känner mig lite dålig som inte uppdaterat på ett tag, eller inte uppdaterat med något ordentligt. Typ en serie eller en tryckstatus eller "wow de här coola grejerna händer på Stockholms Internationella Seriefestival!" Det får dröja lite till. Den här veckan ska ägnas åt paniklösningar för sistaminutstryck inför festivalen. På söndag håller jag och Maria en workshop på Kulturhuset.

Tills vidare lägger jag up en skisserie jag hade liggande. Utspelar sig nån gång förra året. Senast jag lade upp något på det där temat fick jag tredubbelt besök på bloggen mot när jag hade en tillfällig onlineserie O_o; (Brist på)sex säljer!
Jag tog bort kontot efter den där insikten.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar