A canvas of a billion suns

2012 har börjat och jag har precis kommit tillbaka till Stockholm. De senaste veckorna har jag varit i såväl Halland som Malmö. Det har varit väldigt trevligt. Har lite grejs i mitt block från resorna. Laddar upp det när jag får tag på min scanner.

Tills vidare blir det en teckning. Var en kväll i Malmö då jag och Thorelli satt uppe sent och snackade stjärnmytologi. Stjärnbilderna i bakgrunden är direkt snodda från Stellarium. Ett (gratis) program jag verkligen rekomenderar om man vill lära sig mer om stjärnhimlen.


Kommentarer

  1. Ruben Rydell-Sandgren7 januari 2012 kl. 12:30

    "2011 har börjat"
    Wow, är det så att du kan resa i tiden, eller har 2012 hittills varit så tråkigt att du har grävt fram en tidigare opublicerad anteckning från förra året?

    Nåja, oavsett vilket år och vilken kalender/tideräkning som följs så hoppas undertecknad att de resterande dagarna på det nuvarande året blir bra och produktiva och allt sådant.

    Fanboyhälsningar
    /Ruben Rydell-Sandgren

    SvaraRadera
  2. Haha! Man kanske inte ska blogga mitt i natten efter intensiva resor. Tack för påpekan, rättat nu :D

    Och tack detsamma på lyckoönskningarna ^_^ vi ses på spx!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar