Time is on my side

Ny teesha jag fick av min rumskamrat! Retro! Jag tänker mig att kassettbanden spelar Trolles Trafikradio, eller är något av blandbanden jag gjorde när vi var små och roadtrippade i Mexico.

Jag har jobbat mina nattpass, mitt schema är igång, nu är jag ledig flera dagar i rad. Jag har fått såndär TID som jag hört så mycket om och velat skaffa till så många grejer.

Jag känner mig helt omkullkastad! Jag har många drömmar om vad jag vill göra av min tid!

t.ex.

* Rita porträtt
* Samla ihop folket i min ateljé och se till att vi får en ordentlig arbetsplats bortom flyttkaoset(om det inte redan hänt i min frånvaro).
* Redaktörsarbeten och mediahorande(Waaaait for it...)
* Skaffa hörnhyllor och sätta upp i mitt rum
* Städa mitt rum
* Umgås med familjen
* Umgås med Bimsus
* Umgås med vänner
* Färglägga min serie som går under projektnamnet "Svsp"
* Fortsätta med Fairfax-intervjuerna och närma mig manus
* Teckna vidare på Anima 7
* Svara på mail
* Fixa cykeln och ta den till Stuvsta
* Middag hos Studio Stanja för mjöd, starlet och sällskap
* Ta Közi på äventyr
* Hälsa på K
* Fixa nya ateljékamrater (REKLAM!)
* Handla kläder. Fyfan. Men jag behöver en ny jobbkjol och ett par nya handskar.
* Teckna enskilda snygga bilder
* Fixa iväg mina sista böcker och fixa nya
* Scanna saker jag klottrat så att jag kan ladda upp dem i min blogg istället för fotografier på migsjälv. Tråkigt! Jag kan rita och jag vill visa det!

Hm, ja, tiden och jag, aaah!!
Läskigt!! 


Jag ska städa på rummet nu, sen ska jag se om jag vågar mig iväg till ateljén. Eeek!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar