Och jag då?

Jajustdet! Man brukar ju skriva lite om vad man själv kommer göra på mässan, lite representativt sådär.

Jag åker ner till Göteborg idag onsdag. Kommer då bo hos Jacob Michelsen, han har lovat öl och SNES, så det ser jag fram emot!

Äventyret börjar imorgon torsdag!
Jag tecknar live på Seriescenen kl 11.30 - 11.50
Eftersom jag planerar att släppa ett nytt nummer Anima till SPX kommer jag troligen satsa på något sånt vid ritbordet också. Kom och se shoujobubblor, vampyrer och mörker växa fram från min penna!
Montern är A02:39

Jag kommer uggla runt på mässan vid stängningen, prata gärna med mig och ta nån öl.
Sen ser jag mycket fram emot Galagos fest!

Kvällens sovplats är Jenny Bergrunds lägga. Ateljén hon arbetar från har för övrigt öppet hus torsdan till lördan!

Fredag & Lördag vet jag inte riktigt vad jag gör, jag har inget garanterat inträde till mässan där, såvida jag inte lyckas charma till mig det under torsdagen kommer jag inte in här. (Pik: har du en extrabiljett, kasta den gärna på fattiga mig, jag betalar med en glad dans! Jag kan rita också!)

Söndag håller jag en panel om Fanzin & Small Press!
Jag kommer ha med Mattias Elftorp som drivit sitt Piracy is Liberation land och rike runt, Tinet Elmgren som gett ut EVA:Asbesthjärtan samt fanzinet och onlineserien Drivgods, och Joakim Hanner som var en av de som valde att starta förlag. Jag har hört från Comic Royale, men inte fått någon representant bekräftad ännu.
Montern är A02:39 Tiden är 14.00 - 14.40

Jag är inte aktuell med någon bok eller publicering iår, men Optimal Press lär fortfarande sälja Allt För Konsten 8 & 9 samt Serier mot Rasism. Tre antologier jag är med i sen tidigare och som är totalt jävla awesome även utan min medverkan. Hitta dem i monter: A01:31

. . . . .

Jag ska satsa på att resa extremt lättpackat iår. Sover på olika platser varje dag så jag vill ha en väska jag orkar bära hela tiden. Jag tror att allt kommer bli supercoolt nu. Och när jag kommer tillbaka till Stockholm kommer min tunnelbana vara återställd och min ateljé tillbaka i sin gamla men nyrenoverade lokal. Alla luktar bra!

Nu ska jag duscha, packa, och sen snabbt svänga förbi matton innan jag far till Göteborg. Herrejävlar jag har bara en sida kvar i mitt nuvarande klotterblock! Dagen före bokmässan! Det kommer ju aldrig gå!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar