Ibland ritar man bara för att se om man kan utföra en bild-idé. Helt digitalt gjord, men försökte göra tuschet lite mer som jag brukar när jag tuschar analogt. Hm-m. Det var intressant.
Jättefin! Och en väldigt mysig färgläggning måste jag säga :) Bra du är på att teckna barn utan att få dom att se löjliga ut (mina ser antingen löjliga, skitsöta eller bajsnödiga ut XD).
Jippie! Det var typ det jag satsade på, och jobbig blöt kyla.
Jamen selfklart, den är kul ju! Och så gör jag ju lite liknande ibland, så jag tycker det är intressant med folk som gör dagboks-serier, för de kan göras på så olika sätt. Sjukt imponerad på att du alltid kör färg!
Jättefin! Och en väldigt mysig färgläggning måste jag säga :) Bra du är på att teckna barn utan att få dom att se löjliga ut (mina ser antingen löjliga, skitsöta eller bajsnödiga ut XD).
SvaraRaderaTack så mycket! Jag tyckte att barnet blev lite väl stelt, så det var trevligt att höra att du tyckte hen blev bra! :)
RaderaVilken mysig bild, det känns som att det precis har regnat och det luktar fuktig jord överallt :)
SvaraRaderaUpptäckte precis att du länkat min seriedagbok på din blogg, tack! :D
Jippie! Det var typ det jag satsade på, och jobbig blöt kyla.
RaderaJamen selfklart, den är kul ju! Och så gör jag ju lite liknande ibland, så jag tycker det är intressant med folk som gör dagboks-serier, för de kan göras på så olika sätt. Sjukt imponerad på att du alltid kör färg!
Shit vad snyggt! Väldigt skön stämning du skapat i bilden :)
SvaraRadera