Brat-bältet

Lite ordförklaringar:
"Brat"= ord för bortskämt, skrytig, rikemansunge.
"Bockom" = Egentligen Alexander Håkansson.
(Han som ritat rutan till höger)
"Stafettserien" görs som en kul grej mellan Linus och några av hans kompisar sedan Serie- och Bildberättarprogrammet vid Högskolan i Gävle. De har tecknat på den i typ två år och är strax uppe i hundra sidor. [Den finns online för allas beskådan] Jag tycker den är asrolig, men jag känner några av de medverkande och vet om några av internskämten, vet inte hur mycket det påverkar.

Kommentarer

  1. STEEEEEF! Du måste sluta få mig att tokgarva för mig själv på det här viset! XD

    .... Måste fan ta mig i kragen och teckna en stafettseriesida igen snart. Eller förmå nån annan att göra det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ALDRIG! :D

      Och ja! Det är ju fighten mellan jätterobotkrokodilen och Linus åtta robotkloner nu!!

      Radera
  2. Tänka sig, att ett enkelt "pet" kan betyda så många olika saker. Dagens lärdom.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar