Okej, idag har jag:

+ Scannat klotterserier från ett block som vart borta och hittats på nytt.
+ Skickat iväg de allra sista mailen till folk om godkännande på serier med dem.
Nåja, kanske behöver skicka en till till K. Mycket med honom.
+ Fått flera fina porträtt! Tack allihopa! Eek vad balla ni är!

Imorgon ska jag:

+ Rita klart mitt förord och se vad som bör ritas utöver det.
+ Kanske gå på ett möte med vår ateljés hyresvärd
+ Börja montera ihop boken! Spännande!

Imorgon är för övrigt deadline på min förfrågan om porträtt från folk. Hint hint :)

Men man kan ju inte be om något utan att ge något, eller nä skit i det, jag borde ge fler grejer över huvud taget, så här kommer en ny klotterserie! Den utspelade sig häromkvällen på Gullmarsplan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar