Hourly Comic Day 2016

Ok! Jag lyckades göra den! (Fast det tog dubbelt så lång tid som det var tänkt, kanske pga allt som hände) Och vilket kul event det var i år ändå. Jag har såklart inte haft möjlighet att läsa alla HCDs, men tipsar gärna om dessa jag tyckte om:

[Lucy Knisley]
[Kate Leth]
[Rene Engström]
Anna Landin: [Del 1] och [Del 2]
[Tinet Elmgren]
[Meredith Gran]

Sen fanns det en rad fina på twitter som jag inte lyckas länka :T
Oh well

Här kommer min dagboks-tim-serie för första februari 2016 Eftersom det är ett internationellt event har jag gjort allt på engelska och kommer inte översätta dem... just nu :)

Special guest stars: Vael, Linus, Lisa, Björn, Tomas, Stina och Randi. <3




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar