Ensam Glöd 8

:(
Dagens serie försenad pga sjukdom

Kommentarer

  1. Äsch, fina vän. Den här adventsserien är grymmare än grymmast, och vi väntar gladeligen. Tack för att du gör den!

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag hittade din blogg genom en gammal blogglista och föll för din serie Ensam glöd. Jag nämner dig på min blogg och har med en av dina bilder. Om det inte är ok vill jag att du säger till så tar jag bort inlägget :)
    http://bloggar.nwt.se/sarastrand/
    /Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, finast!! <3 Bra att du frågar, det är ok! :)

      Såg att du funderade över hur den var gjord så jag svarar här: Jag använder ett program som heter Clip Studio Paint (även kallat Manga Studio 5). Snön är en pensel som jag gjort direkt i programmet (går även att göra i t.ex. Adobe Photoshop och liknande program, många lägger upp bra guider på hur online) så kan man ställa in fling-storlek, mellanrum etc. och lägga dem i lager för att få det naturligt. Använder samma pensel för att göra stjärnor och så också. Tyckte att du fick till snön snyggt på din sida, du lade direkt notis om att göra en stor flinga med lite små som faller sönder efter, det gör så mycket!

      Radera
  3. Ok, va häftigt. Jag får ta och testa det programmet. Väldigt fint. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar