Text och prosa

Jag borde bli bättre på att skriva inlägg här. Det dalade ner rejält de senaste två åren. Så som ett test har jag beslutat att försöka släppa på spärrarna och skriva lite allt möjligt, för att se om det ökar produktiviteten att skriva bra saker med.

Jag upptäckte att jag hade två utkast till långa texter om två olika animéer jag ville tipsa om öh förra året. Så vafan, jag schemalade dem och de kommer släppas torsdagarna framöver. Tipstorsdag kan vi kalla dem.

Om ni vill se grejer jag ritar, har jag hoppat på trenden Inktober. Dvs att göra en tuschteckning per dag under hela oktober. En sammanställning lägger jag upp på bloggen i slutet på månaden. Varje dag lägger jag upp dem på min instagram.

Jag hoppas givetvis att skriva långa inlägg om Helsinki Comics Festival och Bok- och Biblioteksmässan i Göteborg. Och jag hoppas att lägga upp fler serier och sånt.

Men tills vidare, här är en matpyramid över vad jag faktiskt äter. Klicka på bilden för att se den i större format.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar