The Waters of Mars

Jag jobbade natt förra helgen och ska göra det denna också, så det var ingen idé att ens försöka vända dygnet där emellan. Jag satsade därav på en hel veckas nattdygnsrytm. Fast sen har man grejs att göra hela tiden som beror mycket på folk som är uppe i takt med solen.

Så det har varit en del väntande och jag har behövt hålla mig vaken mer än jag tänkt ibland. Så jag ritade på en bild för att få tiden att gå igen. Den här var dock inte över fyra timmar i streck, utan kommit upp då och då. När jag pendlat till kneget, när jag vändar på att klockan ska bli tio så att jag kan ringa folk, etc. Jag ville rita växter, men sen har LinusRe ritat en jäkla massa sci-fi-grejer på sistone. Så jag blev väl smittad inspirerad.

 Rymdträdgårdar är balla. Det coolaste är att man faktiskt kan fixa en egen hemma.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar