Över hundra år

Ur sid 1 av 12
Okej, jag vet inte varför jag inte gjort reklam för det tidigare. Men till årets bokmässa släppte Optimal Press Allt För Konsten X! Hela boken är som vanligt helt makalöst bra och snygg, så alla borde inskaffa den.

Iallafall, jag hade med en serie som handlade om en dag jag spenderade med min hund i februari.


Nu har flera kommit fram till mig efter att ha läst den och frågat hur det är med honom.
Han är fortfarande med, definitivt på sina sista veckor, men han är med.

Och det är såhär:


och såhär:

och såhär <3


Kommentarer

  1. Ha ha ha! Jättegullig. Jättefin. Jätterolig. Sorglig. :O

    SvaraRadera
  2. Haha, men skruttgubben då <3 Jättefint att du dokumenterar honom nu på slutet också, på riktigt!

    SvaraRadera
  3. Ååh, gammelvovven! ;_;
    TUGG-rutan gav mig fniss.

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen bra på att fånga hans uttryck! Han verkar varit en jättefin hund, hade gärna träffat honom.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar