Progress

Folk börjar skriva om Small Press Expo och allt de gör inför det. Jag är halvt oproduktiv, halkat efter mitt schema och sånt. Inte helt säker på om jag hinner.

Men jag räknade mina böcker idag och kom fram till att jag har:
  • 6 exemplar av Väsen 1
  • 2 exemplar av Anima 6
  • 10 exemplar av Fullkomligt Normal

Och så ska jag troligen kopiera upp lite Kekbur, inte så många, men några få. Folk har mailat och frågat.

Men iallafall, det är inte mycket. Men mitt bord kommer inte vara tomt iallafall. Och jag har ca fem bordsvakter. Så det känns väl som att oavsett vad, så kommer det iallafall lösa sig någolunda.

Jag hoppas på att beställa fler exemplar av Fullkomligt Normal.
Och såklart hoppas jag bli klar med Anima 7. Det går hit och dit. Jag jobbar inte av lika mycket som jag hoppats. Mest slåss jag med min motivation. Men när det går igång går det bra. Varje nummer av Anima blir ju snyggare än det föregående, och det är rätt trevligt. Och jag har fått tips på vart jag kan trycka upp den billigt i sista minuten, så jag hoppas på att det är realistiskt.

Första tuschsidorna, alla de andra ser INTE ut såhär, haha. Men här kändes det viktigt.
Hm, borde kanske göra något åt Nemesis derp-ansikte i sista rutan...
Det är ett väldigt roligt avsnitt att rita. Mycket småvåld, miner och känslosvall.
Vi får se hur det går.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar