190 sidor vampyrserie, online och gratis

Jag nämnde tidigare att det var Halloween och grejer. Nu har det även varit All helgona, Dia de los muertos m.m. men jag har inte mött några trick or treaters, inte ätit eller gröpt ur någon pumpa, ingenting. Men vafan, döden, döden. Jag vill göra något, men har inte tid med något nytt.

Så what the heck, här har ni HELA Anima! Dvs samtliga kapitel som jag gett ut tills nu. Kommer finnas online fram till typ söndag eller måndag. Ser det lite som ett reklamjippo. Läs läs läs, sprid sprid sprid.

EDIT: och nu har jag tagit ner den igen :) Men tack som fan alla som läste och sa sina åsikter!! Värmde som fan, jag hoppas att det är okej att jag citerar er här?

Jag tänkte gå in och skumma lite i de bitar jag inte har sett tidigare. Slutade med att jag sträckläste hela klabbet.

 Fick faktiskt denhär känslan att "Ja just det, det är DÄRFÖR serier är ett så jävla bra medium!". Just hur allting är möjligt, utan världens dataeffekter eller hollywoodproduktion... man kan ändå, som läsare, absolut fatta att man befinner sig inuti det slumrande psyket av ett huvudslukande loveinterest och tittar ut genom hans halvöppna öga som likt ett fönster vätter ut mot ett rum där antag-
Eh. Okej, jag ska spoila lagom.
Jag är helt blown away, älskar det du gör. Du är så duktig på förälskelse, jag kan riktigt minnas hur jag själv varit förälskad när jag läser Anima.

Stef Gaines 'Anima', om en ung tjej och en vampyr. Startade före den om Bella & Glittergrabben, och Nemesis kan vara läskig på riktigt när han lägger den sidan till.
Rekommenderas.
 Har läst till första sidorna i del tre nu och jag gillar verkligen teckningarna utvecklats. Mer subtilt mellan ett och två men de där första i tredje delen var verkligen ett stort hopp framåt.
Del sju måste vara alldeles grymt på alla sätt och vis.
Boken med kapitel 1-5 säljs härnäst på Serietekets jubileumsvecka där jag delar bord med Alice Engström. Kapitel 7 kommer till Small Press Expo 2012.

Kommentarer

  1. Har läst till första sidorna i del tre nu och jag gillar verkligen teckningarna utvecklats. Mer subtilt mellan ett och två men de där första i tredje delen var verkligen ett stort hopp framåt.

    Del sju måste vara alldeles grymt på alla sätt och vis.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Mot Metropolis!

Stipendium!

Beslutstävlingen