Tusch och hosta


Stina är då min fru(som just nu är på kryssning i Italien). Hon är så jäkla skicklig och inspirerande, och hon gör sjukt snygga introbilder i sina klotterblock. Den jag syftar på finns att beskåda här. Det är för övrigt hennes blogg för hennes senaste, egna projekt. Jag ser mycket fram emot det. Som sagt, skicklig och inspirerande.

Jag kom förbi ateljén bara för att scanna den här och hämta datorn. Det ska bli tvserier, internet? och sånt i helgen. För mig själv. Jag är sjuk. För första gången på 16 månader. Så nu kommer jag gnälla och ta hand om mig och isolera mig totalt. Jag hatar att vara sjuk. Man ska må bra :(

Kommentarer

  1. Brukar själv inte bli sjuk ofta heller! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. !!!
    Självklart var en av de första grejerna jag gjorde efter att ha kommit hem att slå på datorn för att bota lappsjukan och få ett hum om de miljoner grejer jag måste ha missat under två veckor. Jag blir så rörd! Tack, Stef! Väldigt snygg teckning också! Gillar punktskrafferingen runt texten. Liknar airbrush! Jag föreslår hemmakvällsukeleleritpromenadsfrukost närhelst du känner dig frisk nog. Krya på dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar