It has begun...

Ja då har man fallit för grupptrycket och skaffat sig en sån där blogspot som ser liiite ut som en riktig hemsida / wordpress men är gjord för folk som är dumma i huvudet eller helt enkelt inte har tid / ork för att lära sig att koda på riktigt. Ja, jag vill ha något snyggare än min gamla hemsida. Ja, jag vill ha min blogg i den. Ja, jag vill kunna ha mer kontroll över kommentarerna. Ja, jag vill ha ett smidigt sätt att publicera serier direkt i browsern. Från början hade jag tänkt anlita en skillad kompis för att göra det snyggt på riktigt. Men jag behöver spara pengar då jag hoppas kunna trycka saker inom en snar framtid, så då får detta duga tills vidare. Ser väl tämligen proffsigt ut. Fast väldigt grått och tråkigt därtill. Men sån är jag, svart, vitt, grått. Rött och kanske något mörk grönblå färg är så crazy som jag kan bli. Färgmässigt alltså.

Men gah vilken bitter ton, ska det här föreställa denna bloggs första inlägg?
Erhm.... HEJ!

Välkommen till den pånyttfödda och fantastiska sidan för Stef Gaines!
Stef Gaines? Öh, jag är en förvirrad serietecknare i Stockholm. Om man hänger med mig märker man att jag är rätt trevlig men pratar nog lite väl mycket om mitt telefonistkneg eller bruksorten Hofors. Jag pratar väl en del serier också, men det kan man ju inte prata för mycket om. Nä, det pratar jag nog för lite om.

Aja. Jag hoppas på att fylla denna blogg med lite dagboksgrejs, förhoppningsvis mest i form av klotterserier. Samt info om seriegrejs över huvud taget. Vi får se hur det går.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar